sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Same old, same old

Moi, täällä taas, koska miksi luoda uutta blogia uusia ajatuksia varten? No ei mikskään. Ihku Ulla haluu alottaa bloggailun ja sanoin, jotta joo ja muistin, että hauskaahan tämä välillä onkin. Varsinkin jos ahdistaa.

Mua ei nyt pahasti. Muuten kuin, että töissä ei henkilökemiat ihan toimi (mulla toimii ihmeellisesti kaikkien kanssa, how can that be?! minä, vanha misantrooppi, tulen toimeen kaikkien kanssa) ja minä en löydä aktiivisuuttani enää lainkaan. Nukun, käyn töissä, juon kahvia, makaan sohvalla. En jaksa. Johtuuko se siitä, ettei ole haasteita, että niitä on liikaa, että elämä on vääränlaista vai oikealla lailla väsyttävää? Vieläkään en tiiä.

Opiskelusta en jaksa puhua, koska olen ajatellut sitä monta kuukautta. En jaksa sitäkään enää.

Oon innoissani jostain myös: kirjoista, sarjiksista, tulevista leffoista, musiikista, 80-luvusta, skumpasta, keväästä, rockenrollista. You know.


Niinku.. hot much?

Ei kommentteja: