keskiviikko 31. joulukuuta 2008

Vuosi meni, tällasta siitä sitten jäi, voi hyvä luoja.

Where did you begin 2008?
Ihan sillä hetkellä olin vissiin Senaatintorilla Eepon ja amerikkalaisen kanssa. Sit Vltava, Kaisla ja Kallio.


What was your status by Valentine's Day?
Mikä on status ja mikä on trendi, tapasi isä kysyä monta vuotta kun olin paljon nuorempi. Kikatin vaan enkä osannu vastata. Olin sellanen single, sitähän työ tässä yritätte tivata.


Did you have to go to the hospital?
No olin mä käymässä sinä pahamaineisena heinäkuun iltana. Vittu, että vitutti.


Did you have any encounters with the police?
Ei tainnu mitään henkilökohtasta säpinää olla kyllä.


Where did you go on vacation?
Olinko lomalla, en ollu. Vai unohdanko jotain. En. En mä missään ollu.


What did you purchase that was over $500?
Tietokone lienee ainoa tuommonen ja sit Nykin yhteenlasketut kustannukset, mut velka on vielä kesken.


Did you know anybody who got married?
Jeah, miun sisko. Oli tosi hyvää ruokaa, viiniä, tanssia ja meininkiä.


Did you know anybody who passed away?
Joo.


What sporting events did you attend?
No en kai minä missään sellasessa käyny.


What concerts/shows did you go to?
Uaa, Scandinavian Music Group oli aika laimea On the Rocksissa alkuvuonna, sit oli yääh Smashing Pumpkinsit maaliskuussa, Mokoma, Animal Alpha, Stam1na ekan kerran, ja Kill Hannah huhtikuussa, kesä oli tosi hiljainen, en nähny kai mitään. Syksyllä Stam1naa taas, ihanaa Funeral for a Friendia ja kauneimmista kaunein Gojira. Enkö nähny Apulantaa kertaakaan. Ensimmäinen vuosi laatuaan sitten tämäkin.


Where do you live now?
Helsinki Helsinki, tulkaahan kylään.


Describe your birthday:
En mä muista. Olin varmaan töissä. Oli mulla joku kahvitilaisuus edeltävänä viikonloppuna.


What's the one thing you thought you would never do but did in 2008?
No montakin kai. Suoritin jonkun tutkinnon. Annoin toisen olla tosi lähellä fyysisesti ja välillä henkisesti. Aloin kirjottaa tällasta.


What has/have been your favorite moment(s)?
Noh noh. Todistuksen saaminen, viinittely System Rockissa, logiikasta läpipääsy, häiden jatkot, joku ilta kotona kesäkuussa ja eka suudelma pojan kanssa. Ja monet monet muut kun olen vaan nauttinut olostani, you know.


Any new additions to your family?
No sillai joo. Ne häät. Lasketaanko?


What was your best month?
En mä tiedä, hetkensä oli kaikissa.


Made new friends?
No tavallaan tutustuin moniin uusiin ihmisiin kyllä, sain ehkä kavereita, mutten tiedä vielä josko ystäviä.


Favorite Night out?
Kyllä mä sanoisin, että se joku heinäkuun ilta Henry's Pubissa.


Any regrets?
No joo. Ei kauheen isoja vaihteeks.


What do you want to change in 2009?
Haluisin puhua enemmän ja olla paljon virkeämpi ja ahkerampi.


Overall, how would you rate this year?
Tää oli aika hyvä. Hain ja sain apua juttuihin, ystävyyssuhteet syveni, itsenäistyin vähän enemmän, päätin isoja juttuja. Sain uuden tietokoneenkin hei! o/


Have any life changes in 2008?
Joo tavallaan.


Change your hairstyle?
En mitenkään dramaattisesti, onhan tää pidempi nyt kun ehkä.. ikinä.


Get a new job?
Hahaa, en. Voi että. En.


How old did you turn this year?
23.


Did anything embarrassing?
No vaikka mitä, luulen. En kyllä muista mitään tosi noloa, joku voi tietysti muistuttaa.


Get married or divorced?
Joo en.


Start a new hobby?
No kyllähän mä aloittelin liikuntaharrastusta! Se oli hauskaa, sitten tuli kiireet ja huonot aikataulut. Aion kyllä jatkaa ens vuoden alusta.


Are you happy to see 2008 go?
No joo, kyllä mä haluisin että tulis jo muutokset ja muut.


Drank Starbucks in 2008?
E, mut maaliskuussa sanon päivää, kapitalistinen kahvilaketju, woohoo!


Been naughty or nice?
Uuh aah, ainahan olen molempia.


What are you wishing for in 2009?
Et jaksaisin paremmin, oisin avoimempi, ihmiset ymmärtäis asioita ja parantais juttuja, pääsisin sisään, Nykissä ois mahtista ja elämä ois hyvää. Mie oisin hyvä ja te oisitte hyviä.


Jatketaas myöhemmin.

Ei kommentteja: