keskiviikko 28. tammikuuta 2009

Talk about mood swings, huh.

Aamu on tiedättekö paljon tehokkaampi kun se alkaa sosiaalisella kontaktilla ja hymyilemisellä; kahvi ja kehräävä kissa on vaan plussaa.

Mannerheimintiellä on yhdessä ikkunassa keltaisin kirjaimin joka päivä erilainen Raamatun lause. Mistä ne kirjaimet on peräisin, leikkaako joku ne, (kaikki a:t ei olleet symmetrisiä), kuka? Tarvitaanko joka päivälle uudet kirjaimet, kuka ne lauseet valitsee ja monelta muutos tapahtuu?
Tänään: Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. -Jeesus
Söin tänään terveellisen ja epäilyttävän halvan yliopistolounaan, joka oli kaiken lisäksi yllättävän hyvä. Minkä lisäks pääraksalla on edelleen, näiden viiden vuoden jälkeenkin sitä ihanaa, rapeakuorista ruisreikäleipää ja oikeaa voita.

Loppuiltapäivä opiskelua ja jonkunlainen (,ehkä väliaikainen) läpimurto. Tajusin internetin ihmeellisyyden opiskelun apuna jälleen kerran, olen tehnyt lukuisia tehtäviä ja ollut aika jees. Vaihteeksi oon toiveikas, oispa vaan enemmän tunteja. Kunpa ei tarttis mennä heittelemään typeriä kopiopaperilaatikoita ja pärjäisinpä paremmin kuuden tunnin unillani.

(Kuuntelen Radioheadia, Osbourne Coxia siteeratakseni what the fuck?!)

Ei tässä muuta. Kahvi on ollut tänään laihaa, paitsi oma aamuinen Ziltoid-mukillinen kertaa 1,5. Siitä huolimatta olen niin tyynellä tuulella, että uskallan jopa väittää ettei kivelliset klementiinit töissä ärsyttäis tänään yhtä paljon kuin eilen.

Ja hei! En tiedä, ovatko kehuni ennen aikaisia, mutta oh my, luen A.M. Homesin This Book Will Save Your Life -opusta ja olen hullaantunut. Homesin kirjoitustyyli muistuttaa (vain minua, olen varma) Bret Easton Ellisin vastaavasta, en ole ihan varma miksi. Ehkä nämä: monimutkaiset, mutta kauniit lauseet, jollain lailla surullinen.. alavire? ja aihevalinnat.

Pretty pretty, clap your hands and say yeah.


edit 14:54: kolme vaihto-opiskelijaa jakoi runebergintortun! "yeeees, raspberry? i'm not sure.. well isn't this weird."

Ei kommentteja: