sunnuntai 26. huhtikuuta 2009

Haluuun!


Have you ever tried to outrun yourself? Lose yourself in a crowd, hide from yourself in the stall of a bathroom? Take on a new attitude to fool yourself into thinking that you're someone else? Me too. Same thing every time. At the end, it's always you holding onto yourself. Out of breath, self-humiliated, hot footed, red handed, and hopelessly human. (H. Rollins)

Oi oi. Henry Rollins puhekeikalla 28.6. (mulla kai lomaki!) Suvilahdessa. Lippu maksaa 56 euroa eikä muut artistit (no, on siellä Mogwai) kiinnosta lainkaan, mutta haittaako tuo. Kyseessä kuitenkin ainoa, jonka kirjoja olen alleviivannut, joka muka tajunnut minua ja jonka kirjojen kanssa olen nukkunut.

Tiiättehän te ne bändit, jotka puhuu juuri minulle, joita kuunnellessa sielu vaan tavallaan sulaa ja joiden keikoilla on ihan out of control. Ois aika pähee viikonloppuna, perjantaina Tuskassa Gojira, lauantaina chillausta missä vaan ja sunnuntaina herra Rollins.

<3

Ei kommentteja: