perjantai 10. lokakuuta 2008

I had a dream.

Nukuin yhteen ja herätessäni ajattelin, että "olen niin onnellinen, olen niin onnellinen" ja olin, että oho oho, Outi. Muistaisinpa mitä unta näin juuri ennen kuin heräsin.

Aamuyöstä näin unta, että olin ylioppilaskirjoituksissa jälleen ja taas ja minua vastapäätä pyöreässä pöydässä (!) istui puolikantisbaari System Rockin edustaja. Tai niin sen nimilapussa luki. Joo, meillä kokelailla oli semmoset. Parasta oli se, että vanhempani istuivat salin etuosassa kannustamassa minuu. Kertooks tää keittiöpsykologoinnilla, että hankin arvosanoja miellyttääkseni vanhempiani, kun oikeesti haluisin vaan olla vastuuton ja juoda kaljaa? Jaiks.

Nooo, huomenna on perjantai. Aion pestä pyykkiä naurettavan aikaisin, pukeutua pakon edessä hameeseen (ei puhtaita tai kuivia vaatteita) ja olla iloinen.

Ei kommentteja: