lauantai 27. syyskuuta 2008

Juhlatunnelmaa

Oon tyyni, rauhaisa, hyvä.

Löysin täydellisen opiskelunurkan yliopiston kahvilasta, sosiaalipsykologia ja reilu vahva kahvi yhdistettynä näkymään Aleksille oli ihan sillai huikea kokemus. Olen tosin jäljessä lukemisestani ja vähän surettaa, josko joudun jättämään kurssin keväälle. Tytöt nauroi kovaäänisesti, minä hihittelin mukana ja kammottava iTunes oli päivityksensä myötä kehittänyt itselleen soittolistageneraattorin: valitse laulu, me teemme sinulle samantyyppisistä listan. Ensin olin, että typerää, sitten että nerokasta.

Sitten sain viattomasti kahvia ja olin ihan perjantaimeiningeissä ja jotenkin täysin vastuuttomalla tavallani päädyin juomaan puoli pulloa punaviiniä. Kehitin itselleni ihan jännittävän sosiaalisen draaman, josta seura saattoi hyvinkin nauttia enemmän kuin minä.

Nyt olen vanhemillain, kengät sopii mekkoon, elämä on hyvää ja hengittelen rauhallisesti kun sakki ympärillä sekoaa. Huomenna siskon häät.

Ei kommentteja: