tiistai 9. syyskuuta 2008

No rakas päiväkirja...

Tämä se oli tämmönen päivä.

Eilisestä alkoholismin aloituksesta lähtenyt graduaiheen pohdintani (täysin epärealistista, ennenaikaista ja aika hauskaa) eteni tänään jännittävyyksien sfääreissä korkeammalle ja korkeammalle. Nyt lähettelen sähköposteja, suunnittelen retkiä kirjastoon ja olen ensimmäistä kertaa pitkään aikaan innoissani opiskeluistani. Tiedän, että on olemassa mahdollisuus, että joku valistunut sanoo ne taikasanat ei onnistu, mut en minä sitä ny jaksa aatella. Kattellaan, aikaahan on melkeinpä iäisyys.

Tänään myös kannoin ulos "vähän" sanomalehtiä ja jatkoin operaatiota ultimaattisin siivous koskaan (etenee mielessä, sosiaalisessa elämässä ja asunnossa - hitaasti). Kohta saattais olla enemmän tilaa liikkua ja hengittää. Uu jea.

Sit oli kaunis Loke, jossa oli loppujen lopuks ihan hauskaa kaikesta huolimatta. "Minä olen lintu!", "Paketteja pitää rakastaa." ja pubi-illan teemalaulu oli illan parasta antia, aika meni nopeasti ja olin erinomainen.

Huominen on huominen; asiat etenee, mutta ei kaikki joiden toivoisin.

Ei kommentteja: